![]() |
Agusia2608 |
poniedziałek, 30 sierpnia 2010
czwartek, 12 sierpnia 2010
poniedziałek, 9 sierpnia 2010
Darmowe nowości na sd!!
Dzisiaj do starplazy weszly nowe rzeczy... na drugiej stroni ew nowosciach znajdziecie darmowe bransoletke i naszyjnik... sadze ze to jakis blad wiec kupujecie poki jest za darmo!!!
niedziela, 8 sierpnia 2010
rozstrzygnięcie obserwatora dekady
Najpierw wyjaśnie kim jest obserwator dekady
obserwator dekady to na naszym blogu jeden z obserwatorów który wygra konkurs w danej dekadzie.
O co chodzi z tą dekadą??
Dekada to ilość obserwatorów pierwsza dekada to 10 obserwatorów i tej 10 program wybrał jedną osobę.
ZWYCIĘZCĄ PIERWSZEJ DEKADY ZOSTAJE OBSERWATOR O NICKU MIKA. GRATUJACJE.
moi drodzy nie poddawajcie się będzie jeszzce duzo dekad .dwie najbliższe to 25 obreswatorów i 45 obserwatorów. w każdej dekadzie mozna wygrać coś innego w dekadzie nr 1 zwycięzca czyli mika wygrała dołądowanie ss
najbliższa dekada kryje za sobą wiele niespodzianek.
obserwator dekady to na naszym blogu jeden z obserwatorów który wygra konkurs w danej dekadzie.
O co chodzi z tą dekadą??
Dekada to ilość obserwatorów pierwsza dekada to 10 obserwatorów i tej 10 program wybrał jedną osobę.
ZWYCIĘZCĄ PIERWSZEJ DEKADY ZOSTAJE OBSERWATOR O NICKU MIKA. GRATUJACJE.
moi drodzy nie poddawajcie się będzie jeszzce duzo dekad .dwie najbliższe to 25 obreswatorów i 45 obserwatorów. w każdej dekadzie mozna wygrać coś innego w dekadzie nr 1 zwycięzca czyli mika wygrała dołądowanie ss
najbliższa dekada kryje za sobą wiele niespodzianek.
REKLAMA WIKAAAFUN
zachęcam wszyskich do komentowania mojego profilu, kupowania ciuszków na bazarku i głosowania na mnie w konkursie covergirl
COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL
COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL COVERGIRL
wyniki konkursu
Mam nadzieję ,że gusion która pisała bardzo dużo komentarzy się nie obrazi.
Byłyśmy zadowolone ze ktoś udziela się na blogu
ale konkurs nie wygrała gusion tylko LOVEEEGIRL.
Gratulacje.WYGRYWASZ DOŁADOWANIE SS ALBO 150 SD. Informuje że nie wybierałyśmy tylko losowałyśmy zwycięzcę.
GUSION ,żeby nie było ci smutno wygrywasz też nagrodę. nagrodę komentatora postu.
OD TEGO POSTU KAŻDY KTO NAPISZE NAJFAJNIEJSZY KOMENTARZ DOSTANIE NAGRODĘ KOMENTATORA POSTU.
NAGRODY TO PREZENT I GŁOS NA WSZYSTKO 5/5 I WPIS WSZĘDZIE
UDZIELAJCIE SIĘ . I ZOSTAŃCIE OBSERWATORAMI. OBSERWATORZY MAJĄ WIĘKSZE SZANSE NA WYGRANĄ
Byłyśmy zadowolone ze ktoś udziela się na blogu
ale konkurs nie wygrała gusion tylko LOVEEEGIRL.
Gratulacje.WYGRYWASZ DOŁADOWANIE SS ALBO 150 SD. Informuje że nie wybierałyśmy tylko losowałyśmy zwycięzcę.
GUSION ,żeby nie było ci smutno wygrywasz też nagrodę. nagrodę komentatora postu.
OD TEGO POSTU KAŻDY KTO NAPISZE NAJFAJNIEJSZY KOMENTARZ DOSTANIE NAGRODĘ KOMENTATORA POSTU.
NAGRODY TO PREZENT I GŁOS NA WSZYSTKO 5/5 I WPIS WSZĘDZIE
UDZIELAJCIE SIĘ . I ZOSTAŃCIE OBSERWATORAMI. OBSERWATORZY MAJĄ WIĘKSZE SZANSE NA WYGRANĄ
sobota, 7 sierpnia 2010
REKLAMY TANIO
MAMY DLA WAS KOZYŚCI NIE Z TEJ ZIEMI. PRZEZ 2 DNI PROMOCJA REKLAM
NA 3 DNI NA DOLE BLOGA 3 SD W PASKU BOCZNYM NA 4 DNI 5 SD NA TYDZIEŃ W P.BOCZNYM 7 SD NA MIESIĄĆ W P.BOCZNYM 10 SD A W POŚCIE(CAŁY TEMAT) 8 SD
TYDZIEŃ 7 SD?? KTOŚ BY POMYŚLAŁ MUSI BYĆ W TYM JAKIŚ HACZYK OTÓŻ NIE MA
10 SD MIESIĄC FAJNIE ALE PODPUCHA . BRAK PODPUCHY TO FAKT ALE TYLKO DO 9 SIERPNIA PS: DOLICZCIE 1 SD PROWIZJI
NA 3 DNI NA DOLE BLOGA 3 SD W PASKU BOCZNYM NA 4 DNI 5 SD NA TYDZIEŃ W P.BOCZNYM 7 SD NA MIESIĄĆ W P.BOCZNYM 10 SD A W POŚCIE(CAŁY TEMAT) 8 SD
TYDZIEŃ 7 SD?? KTOŚ BY POMYŚLAŁ MUSI BYĆ W TYM JAKIŚ HACZYK OTÓŻ NIE MA
10 SD MIESIĄC FAJNIE ALE PODPUCHA . BRAK PODPUCHY TO FAKT ALE TYLKO DO 9 SIERPNIA PS: DOLICZCIE 1 SD PROWIZJI
czwartek, 5 sierpnia 2010
NOWY KONKURS
konek polega na tym że pod tym postem i w innych postach komentujecie bloga. razem z agusia2608 wybierzemy osobę która wygra
1* 150 sd i
1* doładowanie ss za 10,98
zgłaszajcie się konek trwa do 15,08
ps: nie zależy to od ilości komentarzy to bedzie wylosowane ale im więcej komentarzy tym większa szansa ze wygrasz
pamiętaj podaj swój nick na sd
1* 150 sd i
1* doładowanie ss za 10,98
zgłaszajcie się konek trwa do 15,08
ps: nie zależy to od ilości komentarzy to bedzie wylosowane ale im więcej komentarzy tym większa szansa ze wygrasz
pamiętaj podaj swój nick na sd
środa, 4 sierpnia 2010
śmieszni "bogacze" na stardoll
postanowiłam zrobić raz na naszym blogu temat nie poświęcony metamorfozom. Ten Temat bedzie o ludziach którzy uważają, że są bogaci a nawet nie są ss.
Więc znalazłam dla was kilka takich przykładów.
Najbardziej Zaciekawiła mnie prezentacja Bogata_lala pisze ona w niej że jest bogata i chodzi do prywatnej szkoły. Co to za szkoła w której Rzym pisze się przez Ż a zresztą zobaczcie sami
Uwaga treść może zawierać brutalne treści zawierające błędy ortograficzne i przez czytanie go mozecie pojechać do szpitala z powodu bólu brzycha ze śmiechu
"Hejka wsystkim !! Mam na imie Julia, moi ale bogaci znajomi muwią na mnie lala.Napisałam ,, moi bogaci znajomi" bo zadaje sie tylko z supeer bogatymi ludzmi. ;) jestem meeega bogata...normalnie najbogatsza naswiecie.Moj tatuś jest biznasmenem i zarabia 500 miloinuw złotych za godzine. Moja mamcia jest aktorką i gra w teatrze, i terz zarabja miliony.Muj tata kupił mi na 4 urodziny rurzową limuzyne bo to muj ulubiony kolor. W mojej koFFaniej limuzynie jest mega telewizor plazmowy, barek, suuper garderoba z ciuchami...morzna nawet nazwac ta grabyrobe sklepem z ciuchami bo mam ich tak wiele.Jestem najpopularniejsza w mojej super prywatnej szkole, i nikt nie dorasta mi do pient...Ubieram sie najlepiej, mam najlepszego chłopaka, jestem najbogatsza...czego chciac więcej?? Mam najlepsze rzycie na całym świecie...Jesli nie jestes bogaty to lepiej tego nie czytaj bo umrzesz z zazdrosci.Sama wystąpiłam w kilku reklamach i jako małe dziecko grałam w serialach...Mam nawet własną wyspe i ocean i OGROMNĄ willę w czterech krajachmiedzyinnymi w : Polsce(niedaleko Siedlec), Włoszeh(w Żymie), w Grecjii i Francjii(Paryrz)...aha i mam jeszce jedna wille w Nowym Jorku. Posiadam tez samolot, rakiete, a muj tatus jest najlepszym przyjacielem prezydenta i krulowej Anglii. Jestem sweetaśna i wogule...zapraszam innych bogaczy. Od biedakuw zaproszen nie przyjmuje.Ciał kociaki <33 ;******MUWIE WSZYSTKIM BO SIE CZEPIACIE - NIE JESTEM SUPER STAR PONIEWARZ NIE WCHODZE CZENSTO NA STARDOLA ! POPROSTU NIE MAM CZASU BO MUSZE UDZIELAĆ WYWIADY. CIAŁ KOCIAKI <333 ;* "
I jak wrażenia??
kolejnym szalonym bogaczem jest Bogata_ash
co mnie zachwyiło u niej?? może to że tak jest nazmyślane że aż głowa boli. przeczytajcie sami
"^^Ashley^^Boskie imie, no nie? Od razu mówie: nie przyjmuję zaproszeń od biednych. Ja jestem strasznie bogata, no ale nie chcę się chwalić. Mam 4 ville: 2 w Polsce i 2 w Angli (w villach w Angli mam 21 pokoi, stajnie i wielkie baseny, zaś w villach w Polsce 18 i 20 pokoi )Mam 2000 tys. kieszonkowego na miesiac. Co uwielbiam? Luksusy, Konie, Drogie ciuchy i Mój Laptop: Kryształowy, rzecz jasna. Moja mama jest znaną projektantką, urodziła mnie kiedy miała 16 lat. Mój tata to reżyser, nie mówie co nakręcił bo byście pozdychali z wrażenia. Jest Brytyjczykiem. Mam też nadzianego chłopaka. A! Zapomniałam dodać: Jestem urokliwą, mądrą blondynką. Mam pytanie: Pomożecie rozwiązać zadanie z przyrody? Ile to 2+2? Jutro lecę do New York, więc będę trochę rzadziej wchodziła na stardoll, za dużo tam fajnych, nowych sklepów boskich projektantów żeby cały czas siedzieć na laptopie. "
"Hej! Jestem Bogata-Jessica! Jak to się muwi jestem obrzydliwie bogata! Kocham mojego kochanego yorczka - Denni! Jetem śliczne, no dobra nie będę taka skromna, ja jestem piękna. Mam tyle kasy, że HO HO! A i nię będę dla waszej wiadomości se doładowywała konta żebym była ss! Wystąpiłam w trzech reklamach i w amerykańskim filmie. Moim ulubionym kolorem jet różowy i błękitny. Kocham moje kochane ville, jedna to Malisua( nad morzem) a druga to Truodestyk (w gurach). Mama była modelką, tata też. Mam tatuaż na lewym pośladku z napisem "Kocham Ruż!", ale to tylko taki co się zmywa po puł roku. Szkoda. Jak będę dóża to se zrobię taaaki prawdziwy! Oh... Kofffam moich fanów, a jet ich dóóóóżoooo!!!!!!! Bu$$$$$$ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Już się mnie czepiają, że mój tata jest modelką! Jeju! Przecież chodzi o to, że pracował tam gdzie mama jako dyrektor.... Każdemu może się nie chcieć pisać szczegółowo..."
hmm ciekawe dlaczego wszystkie piszą ,że są bogate a nawet w polsce nie mówi się o ,żadnych bogatych ludziach .A przecież polska to taki biedny kraj a na stardoll polskich pogaczek jest chyba z 500.
dobra dochodzimy do końca została nam jeszcze jedna szalona bogaczka. ona chyba ma najśmieszniejszą prezentacje. kumpluje się z lady gagą i miley cyrus zobaczcie sami. kim ona jest to jest zawszebogata7
Więc znalazłam dla was kilka takich przykładów.
Najbardziej Zaciekawiła mnie prezentacja Bogata_lala pisze ona w niej że jest bogata i chodzi do prywatnej szkoły. Co to za szkoła w której Rzym pisze się przez Ż a zresztą zobaczcie sami
Uwaga treść może zawierać brutalne treści zawierające błędy ortograficzne i przez czytanie go mozecie pojechać do szpitala z powodu bólu brzycha ze śmiechu
"Hejka wsystkim !! Mam na imie Julia, moi ale bogaci znajomi muwią na mnie lala.Napisałam ,, moi bogaci znajomi" bo zadaje sie tylko z supeer bogatymi ludzmi. ;) jestem meeega bogata...normalnie najbogatsza naswiecie.Moj tatuś jest biznasmenem i zarabia 500 miloinuw złotych za godzine. Moja mamcia jest aktorką i gra w teatrze, i terz zarabja miliony.Muj tata kupił mi na 4 urodziny rurzową limuzyne bo to muj ulubiony kolor. W mojej koFFaniej limuzynie jest mega telewizor plazmowy, barek, suuper garderoba z ciuchami...morzna nawet nazwac ta grabyrobe sklepem z ciuchami bo mam ich tak wiele.Jestem najpopularniejsza w mojej super prywatnej szkole, i nikt nie dorasta mi do pient...Ubieram sie najlepiej, mam najlepszego chłopaka, jestem najbogatsza...czego chciac więcej?? Mam najlepsze rzycie na całym świecie...Jesli nie jestes bogaty to lepiej tego nie czytaj bo umrzesz z zazdrosci.Sama wystąpiłam w kilku reklamach i jako małe dziecko grałam w serialach...Mam nawet własną wyspe i ocean i OGROMNĄ willę w czterech krajachmiedzyinnymi w : Polsce(niedaleko Siedlec), Włoszeh(w Żymie), w Grecjii i Francjii(Paryrz)...aha i mam jeszce jedna wille w Nowym Jorku. Posiadam tez samolot, rakiete, a muj tatus jest najlepszym przyjacielem prezydenta i krulowej Anglii. Jestem sweetaśna i wogule...zapraszam innych bogaczy. Od biedakuw zaproszen nie przyjmuje.Ciał kociaki <33 ;******MUWIE WSZYSTKIM BO SIE CZEPIACIE - NIE JESTEM SUPER STAR PONIEWARZ NIE WCHODZE CZENSTO NA STARDOLA ! POPROSTU NIE MAM CZASU BO MUSZE UDZIELAĆ WYWIADY. CIAŁ KOCIAKI <333 ;* " I jak wrażenia??
kolejnym szalonym bogaczem jest Bogata_ash
co mnie zachwyiło u niej?? może to że tak jest nazmyślane że aż głowa boli. przeczytajcie sami
"^^Ashley^^Boskie imie, no nie? Od razu mówie: nie przyjmuję zaproszeń od biednych. Ja jestem strasznie bogata, no ale nie chcę się chwalić. Mam 4 ville: 2 w Polsce i 2 w Angli (w villach w Angli mam 21 pokoi, stajnie i wielkie baseny, zaś w villach w Polsce 18 i 20 pokoi )Mam 2000 tys. kieszonkowego na miesiac. Co uwielbiam? Luksusy, Konie, Drogie ciuchy i Mój Laptop: Kryształowy, rzecz jasna. Moja mama jest znaną projektantką, urodziła mnie kiedy miała 16 lat. Mój tata to reżyser, nie mówie co nakręcił bo byście pozdychali z wrażenia. Jest Brytyjczykiem. Mam też nadzianego chłopaka. A! Zapomniałam dodać: Jestem urokliwą, mądrą blondynką. Mam pytanie: Pomożecie rozwiązać zadanie z przyrody? Ile to 2+2? Jutro lecę do New York, więc będę trochę rzadziej wchodziła na stardoll, za dużo tam fajnych, nowych sklepów boskich projektantów żeby cały czas siedzieć na laptopie. "pozostało nam jeszce tylko pare osób następną jest bogata-jessica
kolejna kochająca kolorek różowy
"Hej! Jestem Bogata-Jessica! Jak to się muwi jestem obrzydliwie bogata! Kocham mojego kochanego yorczka - Denni! Jetem śliczne, no dobra nie będę taka skromna, ja jestem piękna. Mam tyle kasy, że HO HO! A i nię będę dla waszej wiadomości se doładowywała konta żebym była ss! Wystąpiłam w trzech reklamach i w amerykańskim filmie. Moim ulubionym kolorem jet różowy i błękitny. Kocham moje kochane ville, jedna to Malisua( nad morzem) a druga to Truodestyk (w gurach). Mama była modelką, tata też. Mam tatuaż na lewym pośladku z napisem "Kocham Ruż!", ale to tylko taki co się zmywa po puł roku. Szkoda. Jak będę dóża to se zrobię taaaki prawdziwy! Oh... Kofffam moich fanów, a jet ich dóóóóżoooo!!!!!!! Bu$$$$$$ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Już się mnie czepiają, że mój tata jest modelką! Jeju! Przecież chodzi o to, że pracował tam gdzie mama jako dyrektor.... Każdemu może się nie chcieć pisać szczegółowo..."hmm ciekawe dlaczego wszystkie piszą ,że są bogate a nawet w polsce nie mówi się o ,żadnych bogatych ludziach .A przecież polska to taki biedny kraj a na stardoll polskich pogaczek jest chyba z 500.
dobra dochodzimy do końca została nam jeszcze jedna szalona bogaczka. ona chyba ma najśmieszniejszą prezentacje. kumpluje się z lady gagą i miley cyrus zobaczcie sami. kim ona jest to jest zawszebogata7".Mam na imie Weronika dla przyjaciół Wera,Werka. Do szkoły nie chodze bo mam nauczycieli prywatnych. mam 3 limuzyny. na 7 urodzinki dostałam od taty limuzynę różową (bo to mój ulubiony kolor). znam 5 języków polski angielski łaciński francuski i włoski. mówię po polsku dlatego że pochodzę z Polski. Jestem Obrzydliwie bogata nie tak jak wy biedaki. Mój tata jest producentam filmowym a mama projektantką mody. Mam 15 willi 2 w Polsce 1 w USA 4 we Francjii 2 w niemczech 2 w chinach 3 w turcjii i 1 w W.Brytanii. tymczasowo mieszkam w Hollywood. Moją serdeczna przyjaciółką jest Miley Cyrus i Lady GaGa. Zaproszenia przyjmuje tylko od Bogatych tak jak ja. PS.Na pytanie czego nie masz ss? odpowiadam Bo mam inna lalkę i w nią inwestuję. po 2 bo żadko siedzę na sd;) papapapapapapapapapa "
no to chyba tyle mam nadzieję że się tycio pośmialiście. jeżeli chcecie więcej takich ludzi wpiszcie w wyszukiwarkę na sd słowo bogata
elion111
wtorek, 3 sierpnia 2010
jak fajnie dobrać ciuszki z ...
jak fajnie dobrać ciuszki z ...
zacznijmy od tego że nie powinnyśmy kupować i stylizować naszą dolkę tak jak wieszak w sklepie bo to wygląda tandetnie i prosto. musimy nauczyć się dobierać ubrania nie tak jak nam pokażą tylko po swojemu
.czyli jak nie wolno robić??
o właśnie w ten sposób
tak więc przekonamy się dzisiaj że mozna wyglądać świetnie kupując ciuszki w jednym sklepie jakim dziś jest killah.
zacznijmy od tego że nie powinnyśmy kupować i stylizować naszą dolkę tak jak wieszak w sklepie bo to wygląda tandetnie i prosto. musimy nauczyć się dobierać ubrania nie tak jak nam pokażą tylko po swojemu
.czyli jak nie wolno robić??
o właśnie w ten sposób
tak więc przekonamy się dzisiaj że mozna wyglądać świetnie kupując ciuszki w jednym sklepie jakim dziś jest killah.
W killah mamy ful ciuszków od spodni z rozszeżanymi nogawkami po rurki czy od swetrów po bluzko gorseto podobne od szpilek po baleriny od kurtek po płaszczyki. killah jest poprostu sklepem gdzie można kombinować ile wlezie. np. mamy tylko 55 sd a komplet z obrazka z manekinem w rozszerzonych galotach wygląda tandetnie i kosztuje 64 sd. co robimy?? kombinujemy!!
i zapłącić tylko (maxymalnie) 46 sd czyli zostaje 9 sd . można wyglądać łąnie nie za wulgarnie i zostaje nam jeszzce kasa.jeżeli poświęcimy na zakupy 60 sd mozemy podkręcić styl mocnym akcentem beżowego swetra z dodatkami innych kolorów czyli taka kombinacja jak na obrazku pod tym tekstem.ile kosztuje ten strój ??70 sd?? 80 sd??65 sd?? nie tylko 58 sd i zostaną nam 2 sd na jakiś dodatek
Same widzicie że moda z manekinów nie musi być fajna a wręcz żenująca. to był pierwszy odcinek z serii jak fajnie dobrać ciuszki z... następny już niedługo
instrukcja makijażu nr.2
zapewne wiecie że agusia2608 wróciła z wakacji.
Narazie nie chce mi isę robić metek więc zrobiłam instrukcję kolorowego mokijażu który aż tak tani niestety nie jest bo za wszystkie dodatki i kosmetyki trzeba zapłącić około 200 sd.jeżeli nie widać instrukcji to kliknijcie na nią
Narazie nie chce mi isę robić metek więc zrobiłam instrukcję kolorowego mokijażu który aż tak tani niestety nie jest bo za wszystkie dodatki i kosmetyki trzeba zapłącić około 200 sd.jeżeli nie widać instrukcji to kliknijcie na nią
poniedziałek, 2 sierpnia 2010
niedziela, 1 sierpnia 2010
wtorek, 20 lipca 2010
HARYTATYWNA ZBIÓRKA KONT
PRZYŁĄCZ SIĘ DO HARYTATYWNEJ ZBIÓRKI KONT.KAŻDY KTO ODDA JAKIEŚ NIEPOTRZEBNE KONTO BEDZIE MÓGŁ NAPISAĆ REKLAME NA BLOGA STARDOLL-MAKEOVER-ELION111-AGUSIA2608.BLOGSPOT.PL JESTEŚ CHĘTNA NAPISZ 1308381. każde konto oddajemy osobom które nie mają kont a chcą
poniedziałek, 19 lipca 2010
stardoll powinien wybierać sam
zobaczcie czy ta sceneria jest godna miana najfajniejszej przecierz najfajniejsza to nie prosta sceneria którą każdy sobie zrobi tylko nadzwyczajna co w niej takiego jest?? nic nie zgadzam się z sd .admini powinni typować sami
metamorfoza jeselin96
moim zdaniem miałaś za ostry makijaż i źle dobraną biżuterie po jest ładniejsza ze względu na charmonię makijażu i dodatków
instrukcja makijażu pierwszy raz na naszym blogu
sobota, 17 lipca 2010
bardzo dziwne- te same kozaczki

ostatnio przeglądałam wyszukiwarkę w s.plaza na sd i zobaczyłam prawie takie same kozaczki.jedne były dla ss i kosztowały 5 sd (rio) a drógie były nie dla ss i kosztowały już 4 sd (stardoll shop).zdaje mi się że tylko kozaczki dla ss są drozej bo płacimy za firmę.
wiem to jest blog z metamorfozami ale czasami musi być mała przerwa
piątek, 16 lipca 2010
narazie bedę sama
Narazię bedę musiała sama pisać bloga ponieważ agusia2608 wyjechała nad morze. więc nie będzie miała raczej możliwoci pisania dla was i robienia metek.Więc postanowiłam, że jeżeli chcecie metamorfozę to piszcie do mnie na gg 1308381 jeżeli zgłosi się więcej miż 10 osób zrobię tylko 6 metek a jeżeli 14 to 10 kumacie ?? cztery osoby odrzuce. Jest lato więc nie ma mnie zawsze ale piszcie do mnie napewno się odezwę.
aha pozostał jeszcze jeden kłopot.Klopot konkursu. na czacie na stardoll.pl ogłaszałam ale duzo osób nie skożystało.
więc jeżeli zapiszecie się do obserwatorów( o ile macie konto na bloggerze) i bedzie ich 10 to wylosujemy osobe która wygra 50sd itd czyli jeżeli będzie kolejne 10 to bedzie kolejne losowanie więc każdy ma szansę wygrać. ale jeżeli nie masz konta na bloggerze to mozesz wygrać 25 sd komentując i udzielając się na blogu .oczywicie każdy komciak trzeba podpisywać loginem na sd. Mam nadzieję że weźmiecie udział
elion111
aha pozostał jeszcze jeden kłopot.Klopot konkursu. na czacie na stardoll.pl ogłaszałam ale duzo osób nie skożystało.
więc jeżeli zapiszecie się do obserwatorów( o ile macie konto na bloggerze) i bedzie ich 10 to wylosujemy osobe która wygra 50sd itd czyli jeżeli będzie kolejne 10 to bedzie kolejne losowanie więc każdy ma szansę wygrać. ale jeżeli nie masz konta na bloggerze to mozesz wygrać 25 sd komentując i udzielając się na blogu .oczywicie każdy komciak trzeba podpisywać loginem na sd. Mam nadzieję że weźmiecie udział
elion111
środa, 14 lipca 2010
metamorfoza BEIGH
zobaczycie (chyba) tą metamorfozę na filmiku pod nagłówkiem. nie wiem dlaczego la nie podobał mi się przedtem makijaż ,była za ciemny i nie było widzać ust
Metamorfoza- aalana25
Nie wiele chyba sie dalo zrobic bo nie moglam zmienic twarzy jako ksztaltu ani oczu, wiec jest jak jest..
Agusia2608
wtorek, 13 lipca 2010
metamorfoza wampirkas
moim zdaniem gdybyś dodała dodatki byłoby o wiele lepiej.Oczy były za małe wobec nosa i wystarczyło optycznie je powiększyć za pomocą highlightera.
ps: nie wiem czy metka napewno mi się udała
elion111
poniedziałek, 12 lipca 2010
wiolcia23
bardzo ładna dolka i nie trzeba było metamorfozy .ale jeżeli komuś sie nie podoba albo nie ma zdania to robiłam to w temacie brazylijska miłość
metka minka50B
mam nadzieję że mince50B będzie się podobała. bo przed metamorfozą minka miała za mało makijażu który za mało podkreślał wygląd jej dolki
Reklama- Olusia1508
Hej!
Jestem Olusia1508 i bardzo, bardzo BARDZO chiałabym, abyście mnie odwiedzali na stardoll.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój apartament i będziecie chcieli oddawać na mnie głosy i dodawać komentarze. Z góry dziękuję! Papa!
Reklama- Anusia1609

Hej! Jestem Anusia1609! Mam wiele marzeń, ale większość nie do spełnienia, pomozcie mi
spełnić chociaż jedno; zostac COVERGIRL. Pewnie dużo osób chce tego samego, ale skoro już to czytacie, to zagłosujcie na mnie!! Odwdzięczę się tym samym :). Jeśli przeczytałeś/aś całość:
jesteś HARDCOREM. Dzięki!! Pomóżcie mi spełnić takie małe marzenie...
Reklama- Lola0905
Cześć, nazywam się Lola0905, a w realu Laura.
Bardzo bym chciała zostać COVERGIRL, pewnie jak kazdy. Jesli możecie, to mnie odwiedzajcie i zostawiajcie komentarze itp. ;)
Z góry dziękuję!!!
Lola0905
Bardzo bym chciała zostać COVERGIRL, pewnie jak kazdy. Jesli możecie, to mnie odwiedzajcie i zostawiajcie komentarze itp. ;)
Z góry dziękuję!!!
Lola0905
metamorfoza Wemm2000
moim skromnym zdniem po jest o tyle lepsze
że odmłodziło twoją dolkę,delikatny zielony makijaz odmłodził na dobre, ale każdy uważa inaczej
że odmłodziło twoją dolkę,delikatny zielony makijaz odmłodził na dobre, ale każdy uważa inaczej










































